Metoder

Vi arbejder med den anerkendende tilgang og målrettet med ICDP ( International Child Development programme.)

Det er et redskab til at være tydelige og ansvarstagende i vores relationer til børnene. Det er altid det pædagogiske personales ansvar, at relationen er betydningsfuld for det enkelte barn, så barnet  dermed har de bedst mulige forudsætninger for at modtage læring samt være en del af fællesskabet. Vi anvender ICDP, når vi understøtter relationen imellem børnene samt barn-voksen relationen.

Alle børn har ret til at være en del af  et fællesskab, ingen er forkerte og ingen udvikling sker i ensomhed da udviklingen sker i relationer til andre. Vi byder børnene ind i en succes, som er med til at styrke troen på dem selv uden at være sig selv nok.