Læringsmiljøer

Vi er et mangfoldigt børnehus med  faglige og omsorgsfulde voksne. Et børnehus hvor tryghed og nærvær i fællesskabet er højt  prioriteret.. Hos os er der fokus på trivsel, udvikling, læring og dannelse som er med til at skabe rammerne for det gode børneliv og verdens bedste hverdag for jeres  børn.

Et hus hvor vi arbejder med inkluderende læringsmiljøer, Alle børn har ret til en plads i fællesskabet, ingen børn er forkerte og ingen udvikler sig i ensomhed da al udvikling sker i relationer med andre.

Et hus hvor vi byder børnene ind i en succes, som er med til at styrke troen på dem selv og andre.

Et hus hvor vi møder barnet, der hvor det er i sin udvikling og hvor vi ser og rummer barnets kapaciteter og handler der fra.

Et  hus hvor barnet har en forståelse for egne behov, men også udvikler en forståelse for andre i gruppen,

Et hus hvor der er fokus på læring hele dagen, på rutiner og selvhjulpenhed.

bøgerhjørne

Oplæg for personalet